NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Bosch Collado, Paula
dc.contributor.author Marín Suelves, Diana
dc.contributor.author Tornero Cabedo, Alba
dc.date.accessioned 2023-07-27T08:26:05Z
dc.date.available 2023-07-28T04:45:06Z
dc.date.issued 2021 es_ES
dc.identifier.citation Bosch Collado, P, Marín Suelves, D y Tornero Cabedo, A (2021). Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura. REIDOCREA, 10(11), 1-18. es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/88791
dc.description.abstract El present article presenta una revisió bibliogràfica mitjançant la qual es pretén conéixer l’efectivitat dels programes d’intervenció destinats a afavorir el reconeixement d’emocions en alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista. Per a la selecció d’articles es tingueren en compte una sèrie de criteris d’inclusió i d’exclusió, així s’examinaren 22 estudis en total. En la majoria dels estudis es mostren millores en el dèficit emocional analitzat i, de vegades, es destaca una disminució en els símptomes característics del trastorn. Considerant els resultats obtinguts es fica de manifest la necessitat de realitzar intervencions d’aquest tipus per contribuir a millorar la qualitat de vida d’aquestes persones. es_ES
dc.description.abstract This article is a bibliographical review through which the aim is to know the effectiveness of intervention programmes aimed at favouring the recognition of emotions in students with autism spectrum disorder. The selection of articles took into account a series of inclusion criteria and 22 studies in total were examined. In most studies, improvements in the emotional deficit analysed are shown and, sometimes, a decrease in the characteristic symptoms of the disorder is highlighted. Considering the results obtained, the need to carry out such interventions is revealed to help improve the quality of life of these people en_US
dc.language.iso ca es_ES
dc.publisher Universidad de Granada es_ES
dc.subject emocions en alumnat es_ES
dc.subject Trastorn del Espectre Autista es_ES
dc.subject programes es_ES
dc.title Reconeixement d’emocions en alumnat amb TEA: anàlisi de la literatura es_ES
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::SOCIOLOGÍA es_ES
dc.identifier.doi 10.30827/Digibug.66299 es_ES
dc.accrualmethod S es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (433.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques