NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Pensar el conocimiento y después la educación: Karl Maton y RobMoore (eds.), Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education. Coalitions of the Mind. Londres:Continum, 2010.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Pensar el conocimiento y después la educación: Karl Maton y RobMoore (eds.), Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education. Coalitions of the Mind. Londres:Continum, 2010.

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gómez Ferri, Javier es
dc.date.accessioned 2023-10-11T08:05:48Z
dc.date.available 2023-10-11T08:05:48Z
dc.date.issued 2010 es
dc.identifier.citation Gómez Ferri, J. (2010). Pensar el conocimiento y después la educación: Karl maton y RobMoore (eds.), social realism, knowledge and the sociology of education. coalitions of the mind. londres:Continum, 2010. Revista De Sociología De La Educación-RASE, 3(2), 288-291 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/90237
dc.title Pensar el conocimiento y después la educación: Karl Maton y RobMoore (eds.), Social Realism, Knowledge and the Sociology of Education. Coalitions of the Mind. Londres:Continum, 2010. es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO:SOCIOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://dialnet.unirioja.es/servlet/extart?codigo=3655705 es

Visualització       (132.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques