NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Agri-food Cooperatives’ Online Marketing: Evaluation of the Strategies Utilized by Spanish and UK Food Retailers Pre- and Post- COVID-19 Pandemic

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Agri-food Cooperatives’ Online Marketing: Evaluation of the Strategies Utilized by Spanish and UK Food Retailers Pre- and Post- COVID-19 Pandemic

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (575.9Kb)

   
    
Borrero Sánchez,Juan Diego
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2023


    Borrero Sánchez, J. D. (2023). Agri-food cooperatives online marketing: Evaluation of the strategies utilized by spanish and UK food retailers pre- and post- COVID-19 pandemic. CIRIEC - España.Revista De Economía Pública, Social Y Cooperativa, (107), 169-195.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques