NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Multilevel marketing: optimizing marketing effectiveness for high-involvement goods in the automotive industry

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Multilevel marketing: optimizing marketing effectiveness for high-involvement goods in the automotive industry

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (569.9Kb)

   
    
Niemand, Thomas; Kraus, Sascha; Mather, Sophia; Cuenca Ballester, Antonio Carlos
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020


    Niemand, T., Kraus, S., Mather, S., & Cuenca-Ballester, A. C. (2020). Multilevel marketing: optimizing marketing effectiveness for high-involvement goods in the automotive industry. International Entrepreneurship and Management Journal, 16(4), 1367–1392.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques