NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Impact of cause-related marketing on consumer advocacy and cause participation: a causal model based on self-reports and eye-tracking measures

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Impact of cause-related marketing on consumer advocacy and cause participation: a causal model based on self-reports and eye-tracking measures

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (867.7Kb)

   
    
Badenes Rocha, Alberto; Bigné Alcañiz, José Enrique; Ruiz Mafé, Carla
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2021


    Badenes-Rocha, A., Bigne, E., & Ruiz, C. (2022). Impact of cause-related marketing on consumer advocacy and cause participation: A causal model based on self-reports and eye-tracking measures. Psychol Mark, 39, 214–226.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques