NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aproximación teórica de los elementos del capital de marca: características, medición e implicaciones estratégicas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Aproximación teórica de los elementos del capital de marca: características, medición e implicaciones estratégicas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (668.1Kb)

   
    
Casanoves Boix, Javier; Küster Boluda, Inés; Vila López, Natalia
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018


    Casanoves Boix, Javier Küster Boluda, Inés Vila López, Natalia 2018 Aproximación teórica de los elementos del capital de marca: características, medición e implicaciones estratégicas Cuadernos de Estudios Empresariales 28 107 128

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques