NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Designing food packaging for the Spanish Market: Do motivations differ between involved and non-involved adolescents?

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Designing food packaging for the Spanish Market: Do motivations differ between involved and non-involved adolescents?

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (411.3Kb)

   
    
Vila-López, Natalia; Kuster-Boluda, Inés
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018


    Vila-López, N. Kuster-Boluda, I. (2018). Designing food packaging for the Spanish Market: Do motivations differ between involved and non-involved adolescents?. Food Research International, 111, 642 649. https://doi.org/10.1016/j.foodres.2018.05.031

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques