NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Sacristán Romero, Francisco en
dc.date.accessioned 2011-12-16T11:24:38Z
dc.date.available 2011-12-16T11:24:38Z
dc.date.issued 2006 es
dc.identifier.citation Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/21764
dc.description.abstract Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari. La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds. es
dc.subject Comprensió lectora, procés individual, metodològica interactiva., Reading comprehension, individual process, interactive methodology., Artículo es
dc.title Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (147.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques