Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sacristán Romero, Francisco | en |
dc.date.accessioned | 2011-12-16T11:24:38Z | |
dc.date.available | 2011-12-16T11:24:38Z | |
dc.date.issued | 2006 | es |
dc.identifier.citation | Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/21764 | |
dc.description.abstract | Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari. La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds. | es |
dc.subject | Comprensió lectora, procés individual, metodològica interactiva., Reading comprehension, individual process, interactive methodology., Artículo | es |
dc.title | Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |