Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Cava Caballero, María Jesús | en |
dc.date.accessioned | 2011-12-16T11:24:40Z | |
dc.date.available | 2011-12-16T11:24:40Z | |
dc.date.issued | 2006 | es |
dc.identifier.citation | Cava Caballero, María Jesús. De la violència escolar a la convivència pacífica: elements clau en la intervenció. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 25-36 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/21768 | |
dc.description.abstract | En aquest treball, per començar, s'hi defi neix la violència escolar i s'hi indica la seua incidència. A continuació, s'hi analitzen els principals factors escolars que poden afavorir les conductes violentes en el context escolar, i en els quals es pot intervenir per millorar les relacions entre alumnes i el clima de convivència escolar. Finalment, s'hi descriuen breument dos programes d'intervenció psicosocial, els objectius dels quals se centren en la millora de la integració social de l'alumnat i en el desenvolupament de la convivència escolar: el programa Galatea i el programa Conviure | es |
dc.subject | violència escolar, programes d'intervenció psicosocial, scholar violence, psychosocial intervention programs., Artículo | es |
dc.title | De la violència escolar a la convivència pacífica: elements clau en la intervenció | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |