El procés d'informació i orientació professional: aproximació al perfil de l'orientador
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(232.7Kb)
|
|
|
|
|
|
Navarro Domenichelli, Rogelio
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2008
|
|
|
|
Durant els últims anys, el concepte d'educació permanent, també anomenat
Life Long Learning, ha estat objecte de debat en el disseny de polítiques
i accions educatives a Europa.
L'orientació professional constitueix un element estructural i funcional del
sistema educatiu i formatiu amb un objectiu clar: l'èxit d'una inserció professional
i social satisfactòria de la persona. L'orientació professional comprèn
aspectes d'informació acadèmica i laboral juntament amb altres aspectes
fonamentals com és ara el coneixement de la persona i les possibilitats de
l'entorn. La informació acadèmica i professional és un element imprescindible
per a l'orientació. L'orientació professional s'ha de dirigir a treballar el
processament d'aquesta informació per part de l'individu.
Els canvis al mercat de treball han comportat modifi cacions en la relació
formació-ocupació, per això cal defi nir en termes qualitatius les exigències que
l'orientació professional haurà de complir en el marc del sistema educatiu i
formatiu. El procés d'orientació professional i laboral i el perfi l de l'orientador
són qüestions que s'aborden en aquest article.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element