Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Navarro Domenichelli, Rogelio | en |
dc.date.accessioned | 2011-12-17T10:10:33Z | |
dc.date.available | 2011-12-17T10:10:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | es |
dc.identifier.citation | Navarro Domenichelli, Rogelio. El procés d'informació i orientació professional: aproximació al perfil de l'orientador. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2008, Vol. 12, no. 1: 29-44 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/21781 | |
dc.description.abstract | Durant els últims anys, el concepte d'educació permanent, també anomenat Life Long Learning, ha estat objecte de debat en el disseny de polítiques i accions educatives a Europa. L'orientació professional constitueix un element estructural i funcional del sistema educatiu i formatiu amb un objectiu clar: l'èxit d'una inserció professional i social satisfactòria de la persona. L'orientació professional comprèn aspectes d'informació acadèmica i laboral juntament amb altres aspectes fonamentals com és ara el coneixement de la persona i les possibilitats de l'entorn. La informació acadèmica i professional és un element imprescindible per a l'orientació. L'orientació professional s'ha de dirigir a treballar el processament d'aquesta informació per part de l'individu. Els canvis al mercat de treball han comportat modifi cacions en la relació formació-ocupació, per això cal defi nir en termes qualitatius les exigències que l'orientació professional haurà de complir en el marc del sistema educatiu i formatiu. El procés d'orientació professional i laboral i el perfi l de l'orientador són qüestions que s'aborden en aquest article. | es |
dc.subject | Educació permanent, orientació professional, mercat laboral inserció laboral, acreditació competències, perfi l professional orientador., Life Long Learning, vocational guidance, labor market, employability, skills accreditation, professional profi le advisor., Artículo | es |
dc.title | El procés d'informació i orientació professional: aproximació al perfil de l'orientador | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.identifier.idgrec | 067239 | |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |