La tutoria en ensenyament secundari
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(526.3Kb)
|
|
|
|
|
|
Adell Cueva, Marc Antoni; Estreder Ortí, Yolanda
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2008
|
|
|
|
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les actituds i els comportaments dels
professionals docents, que desenvolupen la tasca tutorial envers l'alumnat de
Secundària. És a dir, els tutors i les tutores. I això en relació amb les funcions
que s'accepten com a convencionals en aquella responsabilitat. La mostra
és composta per 70 tutors de 7 centres educatius a la Comunitat Valenciana.
Es fa una anàlisi psicomètrica de l'escala i se n'estudien els resultats, primer
ítem a ítem i desprès estructurant-los en els cinc factors resultants: implicació
col·laborativa, mediació contextual, virtualitat avaluadora, incentivació
d'aprenentatges i reciprocitat relacional. Pel que fa a la priorització de tasques
tutorials, per part dels tutors, hi ha una valoració notable-alta en les activitats
considerades. Finalment es refl exionen les implicacions d'aquest estudi envers
la intervenció tutorial i es defi neixen algunes línies futures d'investigació, a
favor de la millora qualitativa de l'educació impartida.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element