Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Adell Cueva, Marc Antoni | en |
dc.contributor.author | Estreder Ortí, Yolanda | en |
dc.date.accessioned | 2011-12-17T10:10:35Z | |
dc.date.available | 2011-12-17T10:10:35Z | |
dc.date.issued | 2008 | es |
dc.identifier.citation | Adell Cueva, Marc Antoni ; Estreder i Ortí, Violant. La tutoria en ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2008, Vol. 12, no. 1: 101-118 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/21784 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest estudi és explorar les actituds i els comportaments dels professionals docents, que desenvolupen la tasca tutorial envers l'alumnat de Secundària. És a dir, els tutors i les tutores. I això en relació amb les funcions que s'accepten com a convencionals en aquella responsabilitat. La mostra és composta per 70 tutors de 7 centres educatius a la Comunitat Valenciana. Es fa una anàlisi psicomètrica de l'escala i se n'estudien els resultats, primer ítem a ítem i desprès estructurant-los en els cinc factors resultants: implicació col·laborativa, mediació contextual, virtualitat avaluadora, incentivació d'aprenentatges i reciprocitat relacional. Pel que fa a la priorització de tasques tutorials, per part dels tutors, hi ha una valoració notable-alta en les activitats considerades. Finalment es refl exionen les implicacions d'aquest estudi envers la intervenció tutorial i es defi neixen algunes línies futures d'investigació, a favor de la millora qualitativa de l'educació impartida. | es |
dc.title | La tutoria en ensenyament secundari | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |