Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Coelho, Elizabeth Jennifer | ca |
dc.contributor.author | Oller, Judith | ca |
dc.contributor.author | Serra, Josep María | ca |
dc.date.accessioned | 2012-03-01T11:27:14Z | |
dc.date.available | 2012-03-01T11:27:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | es |
dc.identifier.citation | Coelho, Elizabeth Jennifer ; Oller, Judith ; Serra, Josep María. Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 52-61. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/23083 | |
dc.description.abstract | Durant les últimes dècades els sistemes educatius europeus estan fent front a nombrosos reptes relacionats amb el tractament de la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat. Per tal de poder afrontar aquesta diversitat es fa necessari impulsar plantejaments globals que s’adrecin al conjunt de la població amb la finalitat de construir una societat cohesionada. A l’article exposem algunes de les principals dificultats relatives a la formació inicial del professorat en quan a la gestió i al tractament de la diversitat lingüística i cultural, així com diferents projectes i enfocaments que pretenen establir noves directrius per a la seva formació competencial. | es |
dc.rights | Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada | es |
dc.subject | education | es |
dc.subject | Teacher preparation; teacher competences; linguistic and cultural diversity;intercultural education; inclusive schools | es |
dc.subject | education | es |
dc.title | Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1016 | es |