NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

Mostra el registre complet de l'element

   
    
Domínguez Fernández, Guillermo; López Medialdea, Ana; Cobos Sanchiz, David
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012

Este documento está disponible también en : http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963

La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques