Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Domínguez Fernández, Guillermo | ca |
dc.contributor.author | López Medialdea, Ana | ca |
dc.contributor.author | Cobos Sanchiz, David | ca |
dc.date.accessioned | 2013-01-17T08:47:05Z | |
dc.date.available | 2013-01-17T08:47:05Z | |
dc.date.issued | 2012 | es |
dc.identifier.citation | Domínguez Fernández, Guillermo ; López Medialdea, Ana ; Cobos Sanchiz, David. La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 61-70. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/25639 | |
dc.description.abstract | La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau. | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | es |
dc.title | La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963 | es |