NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Màrqueting i direcció de vendes

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Màrqueting i direcció de vendes

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Canales Ronda, Pedro
dc.date.accessioned 2013-02-13T10:29:19Z
dc.date.available 2013-02-13T10:29:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/25829
dc.description El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. es_ES
dc.description.abstract La direcció de vendes es pot definir com la planificació, l’organització, l’execució i el control de les polítiques i estratègies de vendes d’una organització, desenvolupada dins de l’àmbit del pla global de màrqueting i, per tant, sotmesa als seus mateixos límits, que són l’entorn empresarial (competidors, tecnologia, legalitat, etc.) i la mateixa organització interna (objectius, recursos, etc.). En aquest context, la tasca fonamental del cap de vendes és manejar el seu equip de venedors per obtenir vendes que generen beneficis a l’empresa i deixar els clients satisfets. Per tant, l’estabilitat professional dels integrants de la força de vendes estarà condicionada per la manera en què el director de vendes duga a terme les seues tasques. Alhora, el paper exercit pel venedor és condicionant de l’èxit de l’empresa. Tot i la importància de les vendes i la direcció de vendes dins de l’empresa, aquest camp ha estat considerat de segon nivell. Així, al nostre país, les investigacions empíriques són molt escasses. Per tant, a la vista del que s’ha exposat, la finalitat d’aquest text se centra a proporcionar els pilars bàsics de la relació entre màrqueting i vendes, més concretament entre màrqueting i direcció de vendes, es persegueix oferir una visió genèrica de les diverses funcions que la direcció de vendes pot dur a terme. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject màrqueting es_ES
dc.subject vendes es_ES
dc.title Màrqueting i direcció de vendes es_ES
dc.type learning object es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS ECONÓMICAS es_ES
dc.learningresourcetype NarrativeText

Visualització       (415.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques