Pràctiques de recursos humans, clima laboral i resultats de gestió. Anàlisi del cas "Verdifresh"
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(392.5Kb)
|
|
|
|
|
|
Ruiz García, Jesús; Pons Verdú, Fernando José
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012
|
|
|
|
The global economic crisis requires each company to fight, sometimes
with itself, to increase their competitiveness. Increasingly, organizations are
aware of the need for workers which are in line with its strategy. To achieve
this, some companies strive to humanize relations and redesign their practices
for managing human resources (HR). This study examines the case of
the company Verdifresh. Their HR practices are designed to retain employees
and to improve their perception of working conditions. In this paper we analyze
these relationships and describe the HR practices used. The conclusions
obtained may be interesting and useful to the scope of the psychology of work
and organizations.La crisi econòmica mundial obliga cada empresa a lliurar una batalla, a
vegades amb si mateixa, per incrementar la seua competitivitat. Cada vegada
més, les organitzacions són conscients de la necessitat de comptar amb
treballadors alineats amb la seua estratègia. Per aconseguir-ho, algunes empreses
s'esforcen a humanitzar les relacions laborals i redissenyar les seues
pràctiques de gestió de recursos humans (RH). En aquest estudi s'analitza
el cas de l'empresa Verdifresh. Les seues pràctiques de RH s'han dissenyat
amb l'objectiu de fidelitzar els treballadors i millorar la seua percepció de les
condicions laborals. En aquest treball s'analitzen aquest tipus de relacions
i es descriuen les pràctiques de RH utilitzades. Les conclusions obtingudes
poden resultar d'interès i d'utilitat per a l'àmbit d'actuació de la psicologia
del treball i de les organitzacions. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element