Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Bataller Català, Alexandre | |
dc.contributor.author | Borràs Talens, Jordi | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura | es_ES |
dc.date.accessioned | 2013-11-19T09:13:35Z | |
dc.date.available | 2013-11-20T07:10:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/31140 | |
dc.description.abstract | El vessant creatiu de l’expressió escrita és, potser, un dels grans oblidats del nostre sistema educatiu. La pràctica docent, aixoplugada sota els preceptes ambigus —o, si voleu, la redacció fosca i feixuga— del currículum oficial de la Conselleria d’Educació, acostuma a menystenir i arraconar les tasques creatives. Sobretot, a Secundària. És per això que hem decidit centrar la nostra tasca de recerca investigació en una de les propostes que, al nostre parer, més poden ajudar a compensar aqueix dèficit atencional que ha experimentat tradicionalment la creativitat a l’escola, sobretot pel que fa a l’expressió escrita. Ens referim, certament, a la introducció en l’ensenyament secundari —tant obligatori com postobligatori— dels tallers literaris o tallers d’escriptura literària, i, més concretament, als tallers sobre la literatura del «jo», la prosa no narrativa. Una proposta d’escriptura creativa concebuda com a espai d’experimentació; uns tallers que, com veurem, esdevenen una eina fonamental per a assolir una bona part de les competències bàsiques fixades ara per ara en el currículum oficial. | es_ES |
dc.format.extent | 34 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | creació literària | es_ES |
dc.subject | lectura | es_ES |
dc.subject | diari | es_ES |
dc.subject | dietari | es_ES |
dc.subject | docència | es_ES |
dc.subject | escriptura creativa | es_ES |
dc.title | Taller de creació literària. La literatura del "jo" | es_ES |
dc.type | bachelor thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |