Mostra el registre complet de l'element
Ortega Pons, Miriam
Puig Espinosa, Luis (dir.) Departament de Didàctica de les Matematiques |
|
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2013 | |
The research work that we present is an exploratory study about teaching and learning the modelling process of a real situation in a grade 11 student group. The peculiarity of this study is the usage of real data obtained from recording a video using iPads®. Particularly, the teaching model that we use allows us to work on the concepts of parameters and function families and emphasizes the qualitative analysis of the phenomenon.El treball d’investigació que presentem és un estudi exploratori sobre l’ensenyament i l’aprenentatge del procés de modelització d’una situació real en un grup d’alumnes de 1r de batxillerat. La peculiaritat d’aquest estudi és l’ús de dades reals obtingudes a partir de la gravació d’un vídeo del fenomen estudiat utilitzant iPads®. En particular, el model d’ensenyament que utilitzem permet treballar els conceptes de paràmetre i família de funcions i fa èmfasi en l’anàlisi qualitatiu del fenomen. | |
Veure al catàleg Trobes |