Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Puig Espinosa, Luis | |
dc.contributor.author | Ortega Pons, Miriam | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de les Matematiques | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-01-09T13:11:52Z | |
dc.date.available | 2014-01-10T07:10:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 20-12-2013 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/32192 | |
dc.description.abstract | The research work that we present is an exploratory study about teaching and learning the modelling process of a real situation in a grade 11 student group. The peculiarity of this study is the usage of real data obtained from recording a video using iPads®. Particularly, the teaching model that we use allows us to work on the concepts of parameters and function families and emphasizes the qualitative analysis of the phenomenon. | en_US |
dc.description.abstract | El treball d’investigació que presentem és un estudi exploratori sobre l’ensenyament i l’aprenentatge del procés de modelització d’una situació real en un grup d’alumnes de 1r de batxillerat. La peculiaritat d’aquest estudi és l’ús de dades reals obtingudes a partir de la gravació d’un vídeo del fenomen estudiat utilitzant iPads®. En particular, el model d’ensenyament que utilitzem permet treballar els conceptes de paràmetre i família de funcions i fa èmfasi en l’anàlisi qualitatiu del fenomen. | es_ES |
dc.format.extent | 209 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | famílies de funcions | es_ES |
dc.subject | dades reals | es_ES |
dc.subject | iPad | es_ES |
dc.subject | paràmetre | es_ES |
dc.subject | procés de modelització | es_ES |
dc.title | Un estudi exploratori sobre el procés de modelització amb dades reals en l'entorn informàtic dels iPads | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::MATEMÁTICAS::Otras especialidades matemáticas | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |