NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Didáctica: de las dicotomías metodológicas al nuevo reto de la educación virtual

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Didáctica: de las dicotomías metodológicas al nuevo reto de la educación virtual

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Ospina Ospina, Daniel Humberto ca
dc.contributor.author Calvo Marín, Diana Carolina ca
dc.contributor.author Peláez Valencia, Luis Eduardo ca
dc.date.accessioned 2014-01-16T11:09:20Z
dc.date.available 2014-01-16T11:09:20Z
dc.date.issued 2013 es
dc.identifier.citation Ospina Ospina, Daniel Humberto ; Calvo Marín, Diana Carolina ; Peláez Valencia, Luis Eduardo. Didàctica: de les dicotomies metodològiques al nou repte de l'educació virtual. @tic. revista d'innovació educativa; No 11 (2013): Otoño 2013 (Julio-Diciembre); 21-29. ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/32334
dc.description.abstract Aquest article desenvolupa una reflexió sobre les alternatives que va presentar i segueix presentant la didàctica, alternatives que la converteixen en una disciplina que és tant hereva com a deutora d'unes altres. Basat en una revisió teòrica, aquest recorregut s'articula amb el projecte de recerca Caracterització de les didàctiques en la virtualitat, desenvolupat en el marc del Master en Pedagogia i Desenvolupament Humà de la Universitat Catòlica de Pereira.  En aquesta recerca es caracteritzen les didàctiques que implementen els docents virtuals d'institucions d'educació superior amb seu en l'Eix Cafeter (Colòmbia), analitzades en aquest article a partir de tres eixos: la preparació, el desenvolupament i els factors que poden ser restrictiu per a l'ensenyament.  Una de les conclusions de la recerca es fonamenta en la necessitat de desenvolupar, amb base en una reflexió contínua, noves recerques que girin entorn de les pràctiques pedagògiques que s'estan generant en l'educació virtual, a fi d'evitar el trasllat de didàctiques concebudes per a l'àmbit presencial cap a la virtualitat. es
dc.rights Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada es
dc.subject Didáctica en la virtualidad; enseñanza; estrategias didácticas; educación virtual es
dc.subject Teoría y métodos educativos; Didácticas virtuales es
dc.subject Pedagogía es
dc.title Didáctica: de las dicotomías metodológicas al nuevo reto de la educación virtual es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3052 es

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques