Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Ospina Ospina, Daniel Humberto | ca |
dc.contributor.author | Calvo Marín, Diana Carolina | ca |
dc.contributor.author | Peláez Valencia, Luis Eduardo | ca |
dc.date.accessioned | 2014-01-16T11:09:20Z | |
dc.date.available | 2014-01-16T11:09:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | es |
dc.identifier.citation | Ospina Ospina, Daniel Humberto ; Calvo Marín, Diana Carolina ; Peláez Valencia, Luis Eduardo. Didàctica: de les dicotomies metodològiques al nou repte de l'educació virtual. @tic. revista d'innovació educativa; No 11 (2013): Otoño 2013 (Julio-Diciembre); 21-29. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/32334 | |
dc.description.abstract | Aquest article desenvolupa una reflexió sobre les alternatives que va presentar i segueix presentant la didàctica, alternatives que la converteixen en una disciplina que és tant hereva com a deutora d'unes altres. Basat en una revisió teòrica, aquest recorregut s'articula amb el projecte de recerca Caracterització de les didàctiques en la virtualitat, desenvolupat en el marc del Master en Pedagogia i Desenvolupament Humà de la Universitat Catòlica de Pereira. En aquesta recerca es caracteritzen les didàctiques que implementen els docents virtuals d'institucions d'educació superior amb seu en l'Eix Cafeter (Colòmbia), analitzades en aquest article a partir de tres eixos: la preparació, el desenvolupament i els factors que poden ser restrictiu per a l'ensenyament. Una de les conclusions de la recerca es fonamenta en la necessitat de desenvolupar, amb base en una reflexió contínua, noves recerques que girin entorn de les pràctiques pedagògiques que s'estan generant en l'educació virtual, a fi d'evitar el trasllat de didàctiques concebudes per a l'àmbit presencial cap a la virtualitat. | es |
dc.rights | Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada | es |
dc.subject | Didáctica en la virtualidad; enseñanza; estrategias didácticas; educación virtual | es |
dc.subject | Teoría y métodos educativos; Didácticas virtuales | es |
dc.subject | Pedagogía | es |
dc.title | Didáctica: de las dicotomías metodológicas al nuevo reto de la educación virtual | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3052 | es |