Estratègies de formació i informació per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València. Participació dels usuaris potencials en el procés
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(447.1Kb)
|
|
|
|
|
|
Margaix Fontestad, Lourdes; González Teruel, Aurora; Abad García, María Francisca
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013
|
|
Este documento está disponible también en :
http://bid.ub.edu/es/31/margaix2.htm; http://bid.ub.edu/31/margaix1.htm
|
|
|
|
Objectius: conèixer les necessitats de formació que diuen tenir els docents de les titulacions en ciències de la salut de la Universitat de València per ser competents en la incorporació de l'OpenCourseWare. Conèixer quines estratègies de màrqueting i informació pensen aquests docents que s'haurien de dissenyar per augmentar el dipòsit de materials. Metodologia: estudi qualitatiu amb entrevistes semiestructurades al professorat de la Universitat de València. Resultats: les necessitats de formació dels docents per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València varien depenent de les seves característiques relacionades amb l'experiència docent, el domini de les TIC i la disposició dels materials docents. Aquestes necessitats fan referència a formació sobre l'OpenCourseWare, les TIC en diversos nivells, els principis de l'accés obert (open access) i, a més, per als docents més novells, la metodologia didàctica. Les estratègies de màrqueting considerades necessàries han estat: promoció des de la institució, i difusió general i individualitzada. A més, s'hauria de proporcionar informació sobre propietat intel·lectual, recompenses, motivació i visibilitat.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element