NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Estratègies de formació i informació per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València. Participació dels usuaris potencials en el procés

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Estratègies de formació i informació per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València. Participació dels usuaris potencials en el procés

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Margaix Fontestad, Lourdes
dc.contributor.author González Teruel, Aurora
dc.contributor.author Abad García, María Francisca
dc.date.accessioned 2014-02-10T13:01:27Z
dc.date.available 2014-02-10T13:01:27Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Margaix Fontestad, Lourdes; González Teruel, Aurora; Abad García, María Francisca (2013) Estratègies de formació i informació per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València. Participació dels usuaris potencials en el procés BiD: Textos universitaris de biblioteconomía i documentaciò 31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/32845
dc.description.abstract Objectius: conèixer les necessitats de formació que diuen tenir els docents de les titulacions en ciències de la salut de la Universitat de València per ser competents en la incorporació de l'OpenCourseWare. Conèixer quines estratègies de màrqueting i informació pensen aquests docents que s'haurien de dissenyar per augmentar el dipòsit de materials. Metodologia: estudi qualitatiu amb entrevistes semiestructurades al professorat de la Universitat de València. Resultats: les necessitats de formació dels docents per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València varien depenent de les seves característiques relacionades amb l'experiència docent, el domini de les TIC i la disposició dels materials docents. Aquestes necessitats fan referència a formació sobre l'OpenCourseWare, les TIC en diversos nivells, els principis de l'accés obert (open access) i, a més, per als docents més novells, la metodologia didàctica. Les estratègies de màrqueting considerades necessàries han estat: promoció des de la institució, i difusió general i individualitzada. A més, s'hauria de proporcionar informació sobre propietat intel·lectual, recompenses, motivació i visibilitat.
dc.relation.ispartof BiD: Textos universitaris de biblioteconomía i documentaciò, 2013, num. 31
dc.subject Biblioteques universitàries
dc.subject Ensenyament universitari
dc.title Estratègies de formació i informació per implantar l'OpenCourseWare a la Universitat de València. Participació dels usuaris potencials en el procés
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2014-02-10T13:01:27Z
dc.identifier.idgrec 093210
dc.rights.accessRights open access es_ES
dc.identifier.url http://bid.ub.edu/es/31/margaix2.htm; http://bid.ub.edu/31/margaix1.htm

Visualització       (447.1Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques