Shinchan a l'aula d'infantil: una experiència d'interculturalitat
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(64.45Kb)
|
|
|
|
|
|
Mínguez López, Xavier
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2011
|
|
|
|
La present comunicació dóna compte d'una investigació duta a terme a una aula d'Educació Infantil (5 anys) al Col·legi Santa Anna del municipi de Llíria, a València. En aquesta investigació es pretenia avaluar el grau de comprensió del grup-classe dels elements propis de la cultura japonesa que apareixien en un capítol de dibuixos animats de la popular sèrie Crayon Shin-chan. Les conclusions d'aquesta experiència si bé, ens porten a posar en dubte la capacitat de comprensió dels elements culturals de manera correcta, si que ens donen a entendre que l'alumnat d'Infantil és capaç de detectar signes d'una cultura diferent. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element