Teories actuals sobre societat i educació i arguments sobre l'educació per a la cooperació
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(270.1Kb)
|
|
|
|
|
|
Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús
|
|
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2013
|
|
La justificació d’una educació per a la cooperació o la crítica de la seua possibilitat han d’estar ubicades en el marc de les teories generals sobre educació i societat, i naturalment d’aquelles que són més recents i importants. Per això, aquest text es divideix en cinc epígrafs. En els tres primers es comenten les teories sobre educació i societat. L’epígraf 1r se centra en les teories que focalitzen el paper de l’escola en la reproducció de les desigualtats; l’epígraf 2n tracta d'aquelles altres teories que van més enllà, tot considerant els processos biogràfics dels individus i l’epígraf 3r aborda dues
teories que són, per dir-ho així, més radicals encara. Els dos últims epígrafs se centren en l’educació per a la cooperació. L’epígraf 4t glossa quatre arguments crítics i l’epígraf 5é presenta una possibilitat de teorització incompleta, encara que coherent amb les explicacions anteriors.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element