Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús | |
dc.date.accessioned | 2014-07-16T08:04:37Z | |
dc.date.available | 2014-07-16T08:04:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús (2013): "Teories actuals sobre societat i educació i arguments sobre l'educació per a la cooperació", conferència impartida en la Jornada formativa de presentació del projecte Interactuem de la Fundació Pau i Solidaritat, el 18 d'abril de 2013. | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/37222 | |
dc.description.abstract | La justificació d’una educació per a la cooperació o la crítica de la seua possibilitat han d’estar ubicades en el marc de les teories generals sobre educació i societat, i naturalment d’aquelles que són més recents i importants. Per això, aquest text es divideix en cinc epígrafs. En els tres primers es comenten les teories sobre educació i societat. L’epígraf 1r se centra en les teories que focalitzen el paper de l’escola en la reproducció de les desigualtats; l’epígraf 2n tracta d'aquelles altres teories que van més enllà, tot considerant els processos biogràfics dels individus i l’epígraf 3r aborda dues teories que són, per dir-ho així, més radicals encara. Els dos últims epígrafs se centren en l’educació per a la cooperació. L’epígraf 4t glossa quatre arguments crítics i l’epígraf 5é presenta una possibilitat de teorització incompleta, encara que coherent amb les explicacions anteriors. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | sociologia de l'educació | es_ES |
dc.subject | educació per a la cooperació | es_ES |
dc.title | Teories actuals sobre societat i educació i arguments sobre l'educació per a la cooperació | es_ES |
dc.type | conference output | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA::Teoría y métodos educativos::Teorías educativas | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::SOCIOLOGÍA::Sociología del trabajo::Sociología educativa | es_ES |