Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Ramada Prieto, Lucas | ca |
dc.date.accessioned | 2015-01-09T09:32:24Z | |
dc.date.available | 2015-01-09T09:32:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | es |
dc.identifier.citation | Ramada Prieto, Lucas. Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 23-32. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41215 | |
dc.description.abstract | Aquest article presenta una recerca exploratòria sobre la percepció i l'aplicació metodològica de les TIC al servei de l'educació literària de dues professores de secundària en contextos escolars tecnologitzats. La primera aportació del treball és la creació d'un marc teòric que pretén vincular els estudis didàctico-literaris sobre innovació tecnològica amb l'estès model del TPACK (Technological Pedagogical Content Knowledge) sobre sabers i competències tecnològiques del professorat. Posteriorment, i un cop presentada la metodologia d'investigació, es mostra el treball d'interpretació de les dades observades sobre dos eixos fonamentals: d'una banda, l'alineament dels coneixements docents amb els hàbits digitals adolescents; d'altra banda, la interrelació existent entre les competències tecnològiques i la seva implementació curricular. | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | es |
dc.subject | Literary Education, TPACK, ICT's, Ethnographic Research | es |
dc.subject | Educación literaria; Tecnologías de la información y la comunicación, investigación etnográfica | es |
dc.title | Realitat virtualitzada: Educació literària en contextos tecnologitzats | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3547 | es |