Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Huerta, Ricard | |
dc.contributor.author | Soto González, Mª Dolores | |
dc.contributor.author | Ramón Camps, Ricard | |
dc.date.accessioned | 2015-01-23T11:02:12Z | |
dc.date.available | 2015-01-23T11:02:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Huerta, Ricard Soto, Loli Ramón Camps, Ricard 2014 Revisant les activitats falleres en els centres de secundària Revista d'Estudis Fallers 18 83 93 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41424 | |
dc.description.abstract | Els centres educatius valencians construeixen, abans del 19 de març , la seua pr¿pia falla. D'aquesta manera, els centres educatius integren la festa en la programaci de les seues activitats curriculars. Ací¿, no existeixen els conceptes d'artista faller ni tan sols el de comissi de falla. Els valors socials i art¿stics de la festa s'incorporen de manera transversal als programes docents. N'¿s un exemple el de la Falla d'Escuela 2 de la Canyada (Paterna). Many Valencian schools build a falla monument before March 19, which is called ªthe school fallaº, thus incorporating the Falles festival into the syllabus of their curricular activities. In this context, the figure of a faller artist or even a falla committee does not exist. The inherent social and artistic values are thus included as cross-curricular issues in the educational programs. An outstanding example is the Falla d'Escuela 2 in La Canyada (Paterna). | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Revista d'Estudis Fallers, 2014, vol. 18, p. 83-93 | |
dc.subject | Art Ensenyament | |
dc.title | Revisant les activitats falleres en els centres de secundària | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2015-01-23T11:02:12Z | |
dc.identifier.idgrec | 100481 | |
dc.identifier.idgrec | 100471 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |