NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Student workload estimation to pass a statistics course in Economics and Business Administration

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Student workload estimation to pass a statistics course in Economics and Business Administration

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (87.51Kb)

   
    
Jano, María Dolores; Ortiz Serrano, Salvador
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2007

Este documento está disponible también en : https://ojs.uv.es/index.php/RELIEVE/article/view/4206

The convergence process in Higher Education in Europe implies a radical change in the teacher’s practice. One of the fundamental questions in the harmonization process stems from the way credits are allocated by the ECTS (European Credit Transfer System). This article analyzes diverse methodologies for the estimation of student workload, with results regarding the time students need to successfully complete the Descriptive Statistics course in Economics and Business Administration. The obtained estimated time is slightly below the 25-30 hours of credit that are usually established as a reference.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques