Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Gil Pérez, Daniel | |
dc.contributor.author | Senent Pérez, Fernando | |
dc.contributor.author | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.date.accessioned | 2015-06-08T10:57:58Z | |
dc.date.available | 2015-06-08T10:57:58Z | |
dc.date.issued | 1986 | |
dc.identifier.citation | Gil Pérez, Daniel Senent Pérez, Fernando Solbes Matarredona, Jordi 1986 Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media Revista de Enseñanza de la Física 2 1 16 21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/44206 | |
dc.description.abstract | SUMMARY: This paper deals witb tbe introduction of Modern Pbysics in bigb scbool curricula, trying to answer to tbese questions: - How are Modern Pbysics concepts introduced? -Do pupils get a correct understanding of tbese concepts? Some results are given wbicb sbow tbe need of a deep cbange in tbe way Modern Pbysics concepts are usualy taugbt. | |
dc.language.iso | spa | |
dc.relation.ispartof | Revista de Enseñanza de la Física, 1986, vol. 2, num. 1, p. 16-21 | |
dc.subject | Ciència Ensenyament | |
dc.subject | Educació Investigació | |
dc.title | Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2015-06-08T10:57:58Z | |
dc.identifier.idgrec | 103556 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |