NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Monar van Vliet, Maite es
dc.date.accessioned 2015-07-16T09:43:59Z
dc.date.available 2015-07-16T09:43:59Z
dc.date.issued 2013 es
dc.identifier.citation Monar van Vliet, Maite. Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 2013, No. 18: 191 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/45680
dc.description.abstract The research implants a qualitative field work is done with the objective of evaluating the benefits of webs, blogs and wikis in the classroom for reading promotion during the school year 2010-2011 with three groups in three different centres. The work consists of watching the digital platforms application for the reading promotion in the classroom and analysing its usefulness through some cases studies, a discussion group and the triangulation. The research concludes with some evaluation indicators which invite the reader to approach to the reading promotion at the educational field of virtual technology. en_US
dc.subject Historia y crítica literaria es
dc.subject Filologías es
dc.subject Filologías hispánicas es
dc.subject Filologías es
dc.title Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (396.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques