Optimitzant el diàleg necessari entre ciutat, museu i educació artística
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(52.04Kb)
|
|
|
|
|
|
Huerta, Ricard
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015
|
|
|
|
L'educació en arts potencia escenaris de coneixement i creació a través dels quals anem aportant idees i recursos vàlids per al coneixement de la cultura compartida. Hem hagut d'ampliar el que inicialment enteníem com a obres d'art i ara optem per considerar també la ciutat i les seues manifestacions com un conjunt d'elements idonis per a la recerca estètica. Aquesta opció permet combinar les eines pròpies de l'educació i de les arts amb altres propostes d'acció. A més de permetre l'anàlisi de nombrosos artefactes visuals urbans, la mirada cap a la ciutat ens predisposa a observar com mirem, i també com som mirats pels responsables d'omplir la ciutat de missatges visuals. Les ciutats ens sorprenen constantment, i ens fascinen, ja que són punt de convergència de contextos, d'estils de vida i d'herències culturals, esdevenint un àmbit de confluència de multitud de missatges creuats, pel fet de tractar-se d'un espai inesgotable d'interacció humana.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element