NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gigena, María Elena en
dc.date.accessioned 2016-05-25T10:47:46Z
dc.date.available 2016-05-25T10:47:46Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.citation Gigena, María Elena. Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2015, Vol. 16, no. 1: 213-222 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/53715
dc.subject Artículo es
dc.title Teories de l'aprenentatge en acció: un joc dinàmic entre actors escolars es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (973.5Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques