Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Altava Rubio, Vicenta | |
dc.contributor.author | Gimeno, F. | |
dc.contributor.author | Gil Lorenzo, V. | |
dc.contributor.author | Pérez, I. | |
dc.contributor.author | Ríos García, Isabel | |
dc.contributor.author | Gallardo Fernández, Isabel María | |
dc.date.accessioned | 2016-05-30T11:30:16Z | |
dc.date.available | 2016-05-30T11:30:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/53870 | |
dc.description.abstract | The situations are fragments of classroom educational activities for school delimited space where do, duration, people and materials involved, and the way in which they are organized each other. The situations presented in this material are: - "NOTE TO LLEDÓ." Writing in response to a note received. CEIP La Marina. In this situation, a group of five children in the final year of kindergarten teacher and his tie a "note" sent to another teacher and answer. (Task duration: 40 min 12 s.) - "THE HEART". Writing a text within a global project work. CEIP Lluís Revest. In this situation, a group of children in second grade and his teacher write a text on the heart in response to a question posed in the development of a global project on the "human body". (Task duration: 58 min 18 s.) Each of these situations shows oral interaction of teachers and children and their activities to carry out the task. The transcript, made from the video recording, appears divided into episodes and sequences. Each episode consists of a segment of a transcript that reflects activity within the central task, especially relevant because the contents are worked and the type of interaction that takes place (for example, read the note received, plan or write some text, etc.). The action sequences reflect units and / or themes in the episode, isolated for easy comprehension and analysis. | en_US |
dc.description.abstract | Les situacions d’aula són fragments de l’activitat educativa escolar delimitats per l’espai on es realitzen, la duració, les persones i els materials implicats, i la forma en què els uns i els altres estan organitzats. Les situacions que presentem en aquest material són les següents: - «NOTA A LLEDÓ». Escriptura de la resposta a una nota rebuda. ceip La Marina. En aquesta situació, un grup de cinc xiquets del darrer curs d’educació infantil i la seua mestra lligen una «nota» enviada per una altra mestra i la contesten. (Durada de la tasca: 40 min 12 s.) - «EL COR». L’escriptura d’un text dins d’un projecte de treball globalitzat. ceip Lluís Revest. En aquesta situació, un grup de xiquets de segon curs de primària i el seu mestre escriuen un text sobre el cor per donar resposta a una pregunta plantejada en el desenvolupament d’un projecte globalitzat sobre el «cos humà». (Durada de la tasca: 58 min 18 s.) Cadascuna d’aquestes situacions mostra la interacció oral dels mestres i els xiquets i les activitats que realitzen per portar a terme la tasca. La transcripció, realitzada a partir de l’enregistrament en vídeo, es presenta dividida en episodis i seqüències. Cada episodi està constituït per un segment de transcripció que reflecteix una activitat central dins de la tasca, especialment rellevant a causa dels continguts que s’hi treballen i al tipus d’interacció que es du a terme (per exemple, llegir la nota rebuda, planificar o escriure una part del text, etc.). Les seqüències reflecteixen unitats d’acció i/o temàtiques dins l’episodi, aïllades per facilitar-ne la comprensió i l’anàlisi. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Lectura y escritura, Proyectos de trabajo, Formación del Profesorado | es_ES |
dc.title | Situacions d'aula II. Materials docents d'ús interdisciplinari. | es_ES |
dc.type | book | es_ES |