Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús | |
dc.contributor.author | Villar Aguilés, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2016-10-10T07:25:03Z | |
dc.date.available | 2016-10-10T07:25:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Hernàndez i Dobón, Francesc Jesús Villar Aguilés, Alícia 2013 Tensions en l'educació L'Espill 43 42 48 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/55248 | |
dc.description.abstract | El govern del Partit Popular ha encetat una reforma educativa amb la remissió al parlament del projecte de Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (lomqe). Ho fa després d'una sèrie de reials decrets lleis que han provocat retallades en l'educació, des de l'increment del nombre màxim d'alumnat per aula fins a la minva de les percepcions dels docents, en un moment en què s'han succeït diversos moviments de protesta, com el cas de l'anomenada «primavera valenciana» o les manifestacions i altres accions reivindicatives per part de la comunitat educativa. Però mentre que les retallades s'han presentat com a mesures conjunturals, el projecte de llei té voluntat d'efectuar canvis permanents en el sistema. Tractarem el seu Tensions en l'educació contingut i les tensions que desencadena en el món de l'educació. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | L'Espill, 2013, num. 43, p. 42-48 | |
dc.subject | Educació | |
dc.title | Tensions en l'educació | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2016-10-10T07:25:03Z | |
dc.identifier.idgrec | 088125 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |