Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(772.4Kb)
|
|
|
|
|
|
Navarro Saldaña, Gracia; González Navarro, María Gracia; Pérez Villalobos, Cristhian; Varas Contreras, Marcela
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016
|
|
|
|
Es presenta una alternativa d'avaluació per a les competències genèriques
que es desenvolupen en educació superior, considerant la seua característica
de multidimensionalitat. Es construeixen instruments per a avaluar la
dimensió cognitiva, afectiva i conductual del pensament crític, comunicació,
emprenedoria i treball en equip i, responsabilitat social. S'analitza la seua
validesa de constructe per mitjà d'anàlisi factorial exploratòria i confiabilitat,
per mitjà del càlcul del coeficient de consistència interna 'alfa de Cronbach'
d'una mostra de 493 estudiants de primer any de carrera durant l'any 2015. Els resultats suggereixen que es disposa d'instruments confiables i vàlids,
per tant, adients per a l'avaluació de la dimensió cognitiva, conductual i
afectiva de les competències genèriques. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element