NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Construcció i validació d'instruments per avaluar competències genèriques, en educació superior

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (772.4Kb)

   
    
Navarro Saldaña, Gracia; González Navarro, María Gracia; Pérez Villalobos, Cristhian; Varas Contreras, Marcela
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2016

Es presenta una alternativa d'avaluació per a les competències genèriques que es desenvolupen en educació superior, considerant la seua característica de multidimensionalitat. Es construeixen instruments per a avaluar la dimensió cognitiva, afectiva i conductual del pensament crític, comunicació, emprenedoria i treball en equip i, responsabilitat social. S'analitza la seua validesa de constructe per mitjà d'anàlisi factorial exploratòria i confiabilitat, per mitjà del càlcul del coeficient de consistència interna 'alfa de Cronbach' d'una mostra de 493 estudiants de primer any de carrera durant l'any 2015. Els resultats suggereixen que es disposa d'instruments confiables i vàlids, per tant, adients per a l'avaluació de la dimensió cognitiva, conductual i afectiva de les competències genèriques.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques