Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Puchol i Fraile, Irene | en |
dc.date.accessioned | 2017-03-14T11:56:48Z | |
dc.date.available | 2017-03-14T11:56:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | es |
dc.identifier.citation | Puchol i Fraile, Irene. "Social educircation", un projecte internacional de circ social. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 229-233 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/57698 | |
dc.description | El circ social és una estratègia d’intervenció psicosocial que actualment es troba en expansió, es tracta d’un potent facilitador de processos de transformació social que s’utilitza, principalment, amb poblacions que es troben en una situació vulnerable. Els col·lectius a què es dirigix són tots els que es troben en risc d’exclusió social: menors, persones amb discapacitat, integrants d’ètnies minoritàries, col·lectius d’immigrants i refugiats, entre altres. En el circ social, l’objectiu principal no és tant el perfecte assoliment de les disciplines escolars, quant el foment de les habilitats per al canvi social i el desenvolupament íntegre de la persona, nodrint la seua autoestima i la confiança en els altres, afavorint ’adquisisió d’habilitats de relació, el respecte al seu cos com a ferramenta de treball i d’expressió artística i a ser conscient del seu potencial. | ca |
dc.subject | circ social | es |
dc.subject | psicologia social | ca |
dc.title | Social educircation, un projecte internacional de circ social | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |