NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La co-creación de valor en la relaciones Universidad-empresa a través del marketing relacional: Una aplicación en el contexto colombiano

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La co-creación de valor en la relaciones Universidad-empresa a través del marketing relacional: Una aplicación en el contexto colombiano

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.626Mb)

   
    
Moreno de Castro, Blanca Astrid
Calderón García, Haydeé (dir.);
Fayos Gardó, Teresa (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2017
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques