Ensenyar a pensar a qui no vol aprendre’n. O com innovar en l’ensenyament de la filosofia en l’època de l’idiotisme digital
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(207.2Kb)
|
|
|
|
|
|
Senabre Carbonell, Enric
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017
|
|
|
|
Abstract: Updating philosophy didactics and adapting it to the new digital and social
context which has turned teaching into a complex but essential activity is one
of challenges in didactics that must guide our efforts to develop citizens’ critical
awareness and responsibility in an advanced democratic society. To achieve this
aim, we need to make philosophy accessible, using social networking sites—like
Youtube, Instagram, Twitter, etc.—as didactic resources for teaching philosophy, accompanying
young people in their education, and providing them with basic tools
of philosophic thinking as a help for analysing a reality which is constantly changing.Resum: Actualitzar la didàctica de la filosofia i adaptar-la al nou context digital i
social que ha convertit l’ensenyament en una activitat complexa però fonamental
és un dels reptes didàctics que ha d’ orientar l’ensenyament filosòfic dirigit a la
formació de ciutadans crítics i responsables d’una societat democràtica avançada.
Amb aquesta finalitat és necessari posar la filosofia a l’abast de tothom, utilitzar
les xarxes socials (Youtube, Instagram, Twitter, etc.) com a recursos didàctics per a
l’ensenyament filosòfic, acompanyar la formació de la joventut i proporcionar-los els
instruments bàsics del pensament filosòfic com a ajuda en l’anàlisi d’una realitat en
transformació. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element