NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ensenyar llengua a l'Educació Primària. Activitats per a elaborar seqüències didàctiques

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Ensenyar llengua a l'Educació Primària. Activitats per a elaborar seqüències didàctiques

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Santolària Òrrios, Alícia
dc.date.accessioned 2017-06-19T07:08:05Z
dc.date.available 2017-06-19T07:08:05Z
dc.date.issued 2017 es_ES
dc.identifier.citation Santolària, A. (2017). Ensenyar llengua a l'Educació Primària. Activitats per a elaborar seqüències didàctiques es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/59132
dc.description.abstract L’ús de seqüències didàctiques en l’ensenyament de la producció textual suscita l’interés tant de mestres en exercici com d’estudiants dels graus d’Educació Infantil i Primària. Així, el material que mostrem representa un punt de partença en l’elaboració de seqüències didàctiques, en aquest cas, basades en l’escola de Ginebra. A continuació, mostrem dues activitats. Amb la primera, que representa el punt d’inici de l’elaboració de les seqüències didàctiques, pretenem incidir en la planificació de la tasca d’escriptura. En aquest sentit, apareixen elements clau com la determinació del context comunicatiu, del gènere i la selecció dels materials lingüístics. A la segona, a partir de la primera activitat, mirem de donar instruments per dissenyar una seqüència didàctica. Com ja hem assenyalat, les seqüències didàctiques generen interés entre la comunitat educativa, que mira de buscar instruments que ajuden als infants en les tasques d’escriptura. Hi ha molts estudis que analitzen els resultats d’allò que escriuen els escolars mitjançant seqüències didàctiques. No hi ha, però, tants materials publicats amb els dissenys de seqüències didàctiques de les quals parteixen aquests estudis. En aquest sentit podem destacar les seqüències didàctiques elaborades per membres del grup GIEL (Grup d’Investigació en Ensenyament de Llengües) de la Universitat de València. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject Seqüències didàctiques, ensenyament llengua, Educació Primària es_ES
dc.title Ensenyar llengua a l'Educació Primària. Activitats per a elaborar seqüències didàctiques es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES

Visualització       (1.027Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques