Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Silvestre Alarcón, Verònica | |
dc.contributor.author | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.contributor.author | Furió Más, Carlos | |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T07:59:43Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T07:59:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | es_ES |
dc.identifier.citation | Silvestre, V., Solbes, J. y Furió, C. (2010). Models atòmics i enllaç químic en l’ensenyament secundari. Servei de Publicacions de la Universitat de València | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/61375 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest treball és investigar quines dificultats te l'alumnat de secundària en la comprensió de l’àtom i els seus enllaços i analitzar quines són les principals mancances de l'ensenyament de l’àtom i l’enllaç que entrebanca la comprensió dels estudiants. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | models atòmics | es_ES |
dc.subject | enllaç químic | es_ES |
dc.subject | ensenyament secundari | es_ES |
dc.title | Models atòmics i enllaç químic en l’ensenyament secundari | es_ES |
dc.type | book | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |