Mostra el registre complet de l'element
Rodríguez Llorens, Enric
Mínguez López, Xavier (dir.) Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura |
|
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2016 | |
L’objectiu del present treball és analitzar les conductes lingüístiques en l’alumnat de secundària del País Valencià i el seu reflex en la identificació de l’alumnat amb el País, la llengua i la cultura. Com què ens ha resultat impossible fer un mostreig suficient per a una anàlisi completa de tot l’estudiantat del País, ens hem centrat en un estudi de cas: l’institut Lluís Vives de la ciutat de València i els seus alumnes de 4t d’ESO dels programes PPEV i PPEC. Vehiculant l’anàlisi mitjançant grups de conversa, i amb l’observació activa d’aquests alumnes, hem arribat a una sèrie de conclusions que es presenten al final del treball i que no fan més que refermar les hipòtesis plantejades a l’inici. Aquella més important seria que hi ha, certament, un acostament a la llengua en alumnes que, en temps no molt llunyans, haguera estat impossible que l’hagueren realitzat.Our goal in this work is to analyse the linguistic manners of the high-school students of the Valencian Country and their reflex in the cultural and national choice of this students. It was impossible for us to realise a complete poll with enough students of all our country, so we focused our efforts in the Lluís Vives High School in the city of Valencia and his 4th grade students of PPEV and PPEC programs.Using discussion groups, and with the active observation of this students, we have reached some conclusions that confirms our hypothesis. The most important here is that there is an approaching to the valencian language in students that, not far ago, it wasn’t impossible to realize. | |
Veure al catàleg Trobes |