NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Mínguez López, Xavier
dc.contributor.author Rodríguez Llorens, Enric
dc.contributor.other Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura es_ES
dc.date.accessioned 2017-11-17T10:02:59Z
dc.date.available 2017-11-18T05:45:06Z
dc.date.issued 2016 es_ES
dc.date.submitted 06-07-2016 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63097
dc.description.abstract L’objectiu del present treball és analitzar les conductes lingüístiques en l’alumnat de secundària del País Valencià i el seu reflex en la identificació de l’alumnat amb el País, la llengua i la cultura. Com què ens ha resultat impossible fer un mostreig suficient per a una anàlisi completa de tot l’estudiantat del País, ens hem centrat en un estudi de cas: l’institut Lluís Vives de la ciutat de València i els seus alumnes de 4t d’ESO dels programes PPEV i PPEC. Vehiculant l’anàlisi mitjançant grups de conversa, i amb l’observació activa d’aquests alumnes, hem arribat a una sèrie de conclusions que es presenten al final del treball i que no fan més que refermar les hipòtesis plantejades a l’inici. Aquella més important seria que hi ha, certament, un acostament a la llengua en alumnes que, en temps no molt llunyans, haguera estat impossible que l’hagueren realitzat. es_ES
dc.description.abstract Our goal in this work is to analyse the linguistic manners of the high-school students of the Valencian Country and their reflex in the cultural and national choice of this students. It was impossible for us to realise a complete poll with enough students of all our country, so we focused our efforts in the Lluís Vives High School in the city of Valencia and his 4th grade students of PPEV and PPEC programs.Using discussion groups, and with the active observation of this students, we have reached some conclusions that confirms our hypothesis. The most important here is that there is an approaching to the valencian language in students that, not far ago, it wasn’t impossible to realize. en_US
dc.format.extent 43 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject bilingüisme es_ES
dc.subject identitat es_ES
dc.subject València es_ES
dc.subject estudiants es_ES
dc.subject adolescents es_ES
dc.title Bilingüisme i identitat: un estudi de cas es_ES
dc.type master thesis es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (2.014Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques