Mostra el registre complet de l'element
Alcaraz González, Àngela
Mínguez López, Xavier (dir.) Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura |
|
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2016 | |
The present paper is an analysis of the actions of teachers and students' attitudes about reading in Valencian. This study was conducted at IES Jaume I of Ontinyent from a mixed analytical technique. On the one hand, we have used some surveys to extract information regarding the treatment's reading teachers, and elsewhere, we conducted focus groups to analyse what the students think. These research techniques allowed us to extract the necessary information in order to make a comparison between students and teachers beliefs. The results show the differences between conservative thinking of teachers in the treatment of reading and innovation asks the students themselves.El treball que presentem és una anàlisi de les actuacions del professorat i les actituds de l’alumnat respecte la lectura en valencià. Aquest estudi s’ha fet en l’IES Jaume I d’Ontinyent a partir d’una tècnica analítica mixta. D’una banda, hem usat unes enquestes per extraure la informació referida al tractament de la lectura que fa el professorat, i d’una altra banda, hem realitzat grups de discussió per analitzar el que pensa l’alumnat. Aquestes tècniques d’investigació ens han permés extraure la informació necessària per a comparar-la posteriorment. Els resultats demostren les diferències entre el pensament conservador del professorat en el tractament de la lectura i la innovació que el propi alumnat demana. | |
Veure al catàleg Trobes |