NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Les tecnologies de la informació i la comunicació a l'àrea de Llengua en Educació Primària

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Les tecnologies de la informació i la comunicació a l'àrea de Llengua en Educació Primària

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Hurtado, Desamparados
dc.contributor.author Denis Cácaro, Matías
dc.contributor.other Facultat de Magisteri es_ES
dc.date.accessioned 2017-11-23T10:07:02Z
dc.date.available 2017-11-24T05:45:05Z
dc.date.issued 2015 es_ES
dc.date.submitted 16-07-2015 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63282
dc.description.abstract Estem davant d’un moment històric en què la construcció de la societat i la cultura es fa des d’un paradigma sociocontructivista. Més si cap amb la irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) que permeten arribar, de manera immediata, la informació i el coneixement a qualsevol racó del món i persona. Aquesta ferramenta amb un impacte tan gran a nivell global i col·lectiu, és clar que també ho és a nivell individual. Però, qui s’ha parat a atendre aquesta qüestió des de la base del funcionament del món que és l’Educació? Mitjançant el TFG que es presenta a continuació, recorrerem històricament l’evolució de les TIC, així com les influències d’aquestes dintre de l’àmbit educatiu, oferint, finalment, unes possibles metodologies didàctiques i els seus obstacles, que impulsen i dificulten el procés d’ensenyament i d’aprenentatge amb les TIC i per les TIC en la societat actual i en totes les seues esferes es_ES
dc.description.abstract Nowadays we live a historic moment in which society and culture are being built from a socioconstructivist paradigm. Besides, ICTs allow inmediate to access to information and knowledge from any part in the world. ICTs have a global impact, but also, an individual one. Yet, who has been willing to think about this issue from the standpoint of education, the main foundation of behaviour in the world? By means of this TFG the reader will be presented with a historical account of ICTs, and also with its educational consequences. Finally, the TFG will describe some probable teaching methods and their obstacles, which either boost or make harder the teaching and learning process with ICTs in our current society and in all its spheres. en_US
dc.format.extent 95 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject tic es_ES
dc.subject educació es_ES
dc.subject llengua es_ES
dc.subject infoxicació es_ES
dc.subject alfabetització es_ES
dc.subject competència es_ES
dc.subject multimodalitat es_ES
dc.subject hipertextualitat es_ES
dc.subject infografia es_ES
dc.title Les tecnologies de la informació i la comunicació a l'àrea de Llengua en Educació Primària es_ES
dc.type bachelor thesis es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (1.862Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques