Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Hurtado, Desamparados | |
dc.contributor.author | Denis Cácaro, Matías | |
dc.contributor.other | Facultat de Magisteri | es_ES |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T10:07:02Z | |
dc.date.available | 2017-11-24T05:45:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | es_ES |
dc.date.submitted | 16-07-2015 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/63282 | |
dc.description.abstract | Estem davant d’un moment històric en què la construcció de la societat i la cultura es fa des d’un paradigma sociocontructivista. Més si cap amb la irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) que permeten arribar, de manera immediata, la informació i el coneixement a qualsevol racó del món i persona. Aquesta ferramenta amb un impacte tan gran a nivell global i col·lectiu, és clar que també ho és a nivell individual. Però, qui s’ha parat a atendre aquesta qüestió des de la base del funcionament del món que és l’Educació? Mitjançant el TFG que es presenta a continuació, recorrerem històricament l’evolució de les TIC, així com les influències d’aquestes dintre de l’àmbit educatiu, oferint, finalment, unes possibles metodologies didàctiques i els seus obstacles, que impulsen i dificulten el procés d’ensenyament i d’aprenentatge amb les TIC i per les TIC en la societat actual i en totes les seues esferes | es_ES |
dc.description.abstract | Nowadays we live a historic moment in which society and culture are being built from a socioconstructivist paradigm. Besides, ICTs allow inmediate to access to information and knowledge from any part in the world. ICTs have a global impact, but also, an individual one. Yet, who has been willing to think about this issue from the standpoint of education, the main foundation of behaviour in the world? By means of this TFG the reader will be presented with a historical account of ICTs, and also with its educational consequences. Finally, the TFG will describe some probable teaching methods and their obstacles, which either boost or make harder the teaching and learning process with ICTs in our current society and in all its spheres. | en_US |
dc.format.extent | 95 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | tic | es_ES |
dc.subject | educació | es_ES |
dc.subject | llengua | es_ES |
dc.subject | infoxicació | es_ES |
dc.subject | alfabetització | es_ES |
dc.subject | competència | es_ES |
dc.subject | multimodalitat | es_ES |
dc.subject | hipertextualitat | es_ES |
dc.subject | infografia | es_ES |
dc.title | Les tecnologies de la informació i la comunicació a l'àrea de Llengua en Educació Primària | es_ES |
dc.type | bachelor thesis | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |