NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El lugar del no saber en la enseñanza de las artes visuales

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El lugar del no saber en la enseñanza de las artes visuales

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (398.7Kb)

   
    
García Huidobro, M. Rosario
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

This paper reflects the importance of the not knowing as a necessary knowledge to be and do in teaching. A way of being in the classroom and of positioning oneself as teachers that allows the practice of error, uncertainty, fragility and vulnerability to pedagogical situations that enrich teaching, because they allow learning to occur from the place of surprise, research and mediation, where the others take a fundamental place. Through various accounts of the participants of this study, four ways of understanding the not knowing in the teaching of the visual arts are reflected, as they show a way of teaching that is linked to the political subjectivity of knowledge. 
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques