NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (10.28Mb)

   
    
Corti, Agustín
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

The paper presents an approach to the development of visual literacy in S/FL through the graphic novel Virus tropical from Powerpaola. Within a narratological approach it elaborates exercises on sociocultural competence and identity awareness of learners on behalf of Spanish as a pluricentric language. The didactic proposal is structured in two stages that integrate the proposed competences. Keywords: visual literacy, identity, plurilinguism, varieties of Spanish.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques