Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Corti, Agustín | es |
dc.date.accessioned | 2018-02-15T10:58:46Z | |
dc.date.available | 2018-02-15T10:58:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | es |
dc.identifier.citation | Corti, Agustín. Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica. En: Foro de profesores de E/LE, 13 2017: 23- | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/64759 | |
dc.description.abstract | The paper presents an approach to the development of visual literacy in S/FL through the graphic novel Virus tropical from Powerpaola. Within a narratological approach it elaborates exercises on sociocultural competence and identity awareness of learners on behalf of Spanish as a pluricentric language. The didactic proposal is structured in two stages that integrate the proposed competences. Keywords: visual literacy, identity, plurilinguism, varieties of Spanish. | es |
dc.title | Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es |
dc.identifier.doi | es | |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |