NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cómo integrar las TIC en la clase de E/LE y no morir en el intento:Google Hangouts

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Cómo integrar las TIC en la clase de E/LE y no morir en el intento:Google Hangouts

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Díaz Ayuga, Juan Manuel es
dc.contributor.author Segado Jiménez, Jennifer es
dc.date.accessioned 2018-03-12T07:48:40Z
dc.date.available 2018-03-12T07:48:40Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.citation Díaz Ayuga, Juan Manuel ; Segado Jiménez, Jennifer. Cómo integrar las TIC en la clase de E/LE y no morir en el intento:Google Hangouts. En: Foro de profesores de E/LE, 10 2014: 63-73 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65337
dc.description.abstract This article analyzes the didactic potential of the new Google application, Google Hangouts according to the criteria established by Chapelle (2001) and its suitability as a ICT resource in the current educative context with the purpose of increasing the digital competence of the teacher. Then, three different ways of exploitation of this program are detailed: its use in the process of learning, either physical or online; its application as a means of teaching the target culture; and its utilization as an internal tool in our education institution. es
dc.title Cómo integrar las TIC en la clase de E/LE y no morir en el intento:Google Hangouts es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (82.30Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques